Programme 2019
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The Failure Paradigme: How to properly fail your project
Pierre Boulaton - Producer17 décembre 2019 -
Modern User Interface Challenges
Christian Nasr - UI Programmer at Ivory Tower, a Ubisoft Studio17 décembre 2019 -
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Where? When? How? The Narrative Designer's role in team
Anthony Jauneaud - Freelance Writer, Narrative Designer & Localisation Coordinator17 décembre 2019 -
How personality can help anticipate player preferences
Emmanuelle Marévéry - UX/CX & Audience Specialist at Asmodee18 décembre 2019 -
Sound Design for an Audience of One
Vincent Diamante - Audio Director at thatgamecompany18 décembre 2019 -
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Workshop - Kakegoe and Kotodama in Game Audio
Vincent Diamante - Audio Director at thatgamecompany18 décembre 2019 -
Lead Developer: Tips & Walkthrough
Benjamin Tran - Lead Developer VR on Unreal Engine18 décembre 2019 -
Games & UX: An impossible mix?
Audrey Laurent-André - Associate UX Director at Ubisoft Montreal19 décembre 2019 -
The World of Life Beyond: Harnessing the Power of Procedural Generation
Gaspard Delforge - Junior Technical Artist at Darewise Entertainment19 décembre 2019 - Sébastien Bénard - Game Developer at Motion Twin19 décembre 2019
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